مولفه های ارزیابی فعالیت های کمیسیون های بهبود یاددهی -یادگیری درسال تحصیلی 91-90
۲- گزارش فعالیتهای انجام شده با توجه به برنامه ی سالانه در سه نوبت (نیمه دوم آذر واسفند ماه ونیمه اول خردادماه)
۳- میزان پیگیری و فعالیت کمیسیون درجذب امکانات و بهبود وضعیت یاددهی ویادگیری
۴- بازدید اعضای کمیسیون از مدارس ونظارت تخصصی بر عملکرد دبیران
۵- اقدام و همکاری در آموزش. تبلیغ و نهادینه سازی طراحی آموزشی و راهبردهای نوین تدریس
۶- طراحی.روزآمدسازی و تغذیه وبلاگ درحوزه ی وظایف کمیسیون
۷- برگزاری کارگاه های آموزشی درحوزه ی وظایف کمیسیون به شکل قطبی
۸- برنامه ریزی و اجرای فراخوان مقاله.طرح درس نویسی و مسابقات علمی
۹- آسیب شناسی در فرایند و نتایج کاربست راهبردهای یاددهی ویادگیری وگزارش نتایج
۱۰- ارتباط باکمیسیون استان از طرق الکترونیکی.تلفنی و حضوری و ایمیل
۱۱- اقدام به موقع به ییشنهاد های استان وپاسخ لازم به مکاتبات اداری
۱۲-حضور فعال ومستمر در همایش های استانی و قطبی
۱۳- تهیه و اجرای آموزش های سریع.کوتاه وکپسولی با تاکید بر نکته ها و اهداف تحول بنیادین
۱۴- برگزاری همایش های یک روزه با مشارکت مدارس و اساتید صاحب نظر
۱۵- برنامه ریزی و اجرای هر گونه فعالیت ابتکاری دیگر